I. Szolgáltató adatai
A szolgáltató neve: Patonai Attila E.V. BioCenter Portál és webáruház
A szolgáltató székhelye: 8651 Balatonszabadi, Széchenyi utca 2.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@biobalzsam.hu
A szolgáltató adószáma: 66409379134
A szolgáltató telefonszáma: 06 70 365 4463
A szerződés nyelve: magyar
Tárhely-szolgáltató
Do Média Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A cég rövidített elnevezése: Do Média Kft.
Cégjegyzékszám: 11-09-016434
Cégbíróság: Komárom-Esztergom Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Kamarai tagság: Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Kamarai nyilvántartási szám: KO11743435
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-64177/2013
Ügyfélszolgálat: H-2500, Esztergom, Petőfi Sándor u. 31
Székhely: 2524 Nagysáp, Táncsics M. u 4 A
Adószám: 11743435-2-11
Közösségi (EU) adószám: HU11743435
II. A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van kiválasztani a megrendelni kívánt készítmény/csomag mennyiségét . A szállítási díjakat minden mennyiség mellet jelöljük.
III. A rendelés elküldése
A megrendelési űrlap alján található "megrendelés elküldése" gombra kattintva elküldi a BioCenter részére azokat a személyes adatokat, melyek a megrendelés teljesítéséhez szükségesek.
IV. Nyilatkozat a Hírlevél szolgáltatásról és e-mail címek kezeléséről
A www.biobalzsam.hu Webáruház nem küld hírlevelet, kivéve ha Ön kifejezetten hozzájárul ahhoz feliratkozási űrlap kitöltésével. Az Ön e-mail címe kizárólag a megrendelés teljesítésével összefüggő tájékoztatást szolgálja. Az e-mail címek, a Vásárló írásban történő, az e-mail cím törlésére irányuló kérésének benyújtásáig tárolhatók a szervereken, illetve a megfelelő SSL titkosítással védett e-mail kliens fiókokban.
V. Megbízási szerződés
V/1. Fogyasztói regisztráció
- Mely létrejön Patonai Attila E.V. adószám: 66409379-1-34, és a BioCenter webáruház Vásárlói között-
Minden Vásárló, - regsztrált, és vendég- aki a www.biobalzsam.hu webáruházban érvényes megrendelést ad le, a vonatkozó törvényi szabályozások figyelembe vételével /Ptk. 205. §; Ptk. 474. § (2) bekezdés; Ptk. 477. § (2) bekezdés/, egyértelműen megbízza a Patonai Attila E.V.-t, hogy a Biyovis Hungary Kft. felé továbbított megrendelések során szükséges fogyasztói regisztrációt, kifejezett kérésre elvégezze. Az online fogyasztói regisztráció ingyenes, kötelezettségek nélküli, és írásos kérelem alapján bármikor törölhető, visszavonható. A regisztráció során kizárólag a Vásárló megrendelésének teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges adatokat adjuk meg, a megrendeléseket teljesítő Biyovis Hungary Kft. részére. Ennek az online regisztrációnak a kiválasztásakor Ön elfogadja a Biyovis Üzletszabályzatát. A BioCenter webáruházban érvényes megrendelés leadása, és a felhasználási feltételek elfogadása, jelen Megbízási szerződés elfogadását jelenti.
V/2. Távollévők között kötött szerződés- Írásbeli megerősítés
V/2/1. A megbízott vállalkozás adatai:
A megbízott neve: Patonai Attila E.V.
A megbízott székhelye: 8651 Balatonszabadi, Széchenyi utca 2.
A megbízott elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@biobalzsam.hu
A megbízott adószáma: 66409379134
A megbízott telefonszáma: 06 70 365 4463
V/2/2. A szerződés tárgya
Jelen megbízási szerződés kizárólag a BIYOVIS Hungary Kft. weboldalán keresztül továbbított megrendelések során szükséges online regisztráció elvégzésére és online rendelés leadására/továbbítására terjed ki.
V/2/3. A megbízási szolgáltatás ára
Jelen megbízási szolgáltatás díjmentesen vehető igénybe
V/3/4. A szerződés időtartama
A szerződés időtartama határozott, kizárólag a rendelés továbbításáig (a regisztráció megtörténtéig) tart, majd azt követően visszvonhatatlanul megszűnik.
VI. Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási díjakat minden választható mennyiség mellet külön jelöljük. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármelyik fél elálljon a szerződéstől.
VII. A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
VII/1. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Amennyiben mégis hibás adatokkal küldte el megrendelését, kérjük, lehetőség szerint 1 órán belül lépjen velünk kapcsolatba az Ügyfélszolgálatunkon keresztül.
VII/2. Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes/SMS visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy e-mailt/SMS-t kap a rendelés beérkezéséről és a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
VIII. Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van utánvéttel történő fizetésre. Ez esetben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
IX. Vásárlást követő közvetlen és közvetett kommunikáció
A BioCenter webáruházán keresztül leadott és feldolgozott rendelések teljesítése után, elektronikus levél formájában Vásárlói elégedettségi felmérést végzünk. Ez a kommunikáció nem egyezik meg Hírlevél szolgáltatásunkkal.
X. Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása GLS futárszolgálattal történik. A szállítási díjakat minden mennyiség mellet jelöljük. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok:
X/1. Utánvétes Szállítás Magyarországon - GLS (2 munkanap)
A szállítási idő jellemzően 1-2 munkanap. Ez azt jelenti, hogyha a rendelés munkanapokon 11:00-ig beérkezik, akkor 48 órán belül kiszállítja a futár. Pénteken 11:00-ig beérkezett rendelés várhatóan a hétvége után hétfőn-kedden kerül kiszállításra. Fontos megjegyezni, hogy minden hónap első munkanapján leltár van a Biyovis raktárban, ezért ilyenkor csak a rendelés fogadása történik, azonban csak másnap kerül feldolgozásra. FONTOS: Csomagszámot és a kiszállítás pontos időpontját a GLS közli SMS-ben (a kiszállítás reggelén).
Mi történik akkor, amikor a futár nem találja Önt a címen?
Amennyiben a futár nem találja Önt az adott címen, akkor hagy egy üzenetet egy telefonszámmal, illetve megkísérli az újabb kézbesítést egy adott időpontban. Ezt szintén feltünteti az értesítőn.
X/2. Szállítás Külföldre - GLS (4-5 munkanap)
Nemzetközi rendeléshez kérem használja kosaras webáruházunkat, ahol azonnali PayPal fizetéssel tudja rendelését elküldeni részünkre. A kiszállítás egységáras díjszabással a GLS futárszolgálattal történik (4-5 munkanap. FONTOS: Kizárólag EU-s országokból rendelhet.
X/3. A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
X/4. A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Csomagok esetén /Purex csomagok, Fogíny regeneráló csomag, Nr1 csomag/ kizárólag bontatlan állapotban tudjuk a pénzvisszafizetési garanciát biztosítani. Megértésüket köszönjük!
XI. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.
XII. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
XIII. Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
XIV. Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat- Segítség" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefonon kerülhet sor (info@biobalzsam.hu; 06703654463; 06303435240).